Kanceláře L'Oréal II.

Firemní prostory by měly dýchat brand celé značky. Anonymní a stále stejné kanceláře jsou zkrátka passé. Jak si tedy představíte interiér jedné z nejprestižnějších kosmetických firem na světě?

Ve světě krásy a módy

I tento týden pokračujeme realizací pro L'Oréal. Minulý týden jsme mluvili o tom, jak se spolupracuje s mezinárodní firmou a jak probíhala rekonstrukce. Dnes se podíváme na vizuální stránku kanceláří L'Oréal. Značka L'Oréal je bezesporu pro spoustu lidí lovebrand. To znamená, že značku mají opravdu rádi a ztotožňují se s hodnotami, které značka vyzařuje. Proto nás při první návštěvě původních kanceláří pražské divize L'Oréal překvapila jejich strohost a jistá uniformovanost. Opravdu jsme v prostorech, kde L'Oréal zastupuje i značky se zvučnými a legendárními jmény jako je Vichy, Lancôme nebo Yves Saint Laurent? Nespletli jsme si patro?

Sjednotit vizáž s realitou

Našim hlavním cílem bylo vdechnout prostorům tu správnou atmosféru. To, jak zákazníci vnímají značku navenek, musí být cítit v každém koutu kanceláří. V našem návrhu se spojily tři věci: svět módy a krásy, luxus, a nutnost potlačit v interiéru výrazné barvy. Zaměstnanci značky L'Oréal z velké většiny módou žijí a nosí pestrobarevné a zajímavé outfity jako z titulní strany Vogue. Tohle není žádné šedočerné stádo, ale velice výrazní jedinci. Kromě ekonomického oddělení navíc všichni pracují s opravdu barevnými věcmi – laky na nehty, rtěnky, krémy, módní časopisy, moodboardy. Našim motorem tak byla touha vytvořit interiér, kde tahle symfonie barev, energie a extravagance vynikne. Zvolili jsme jemnou, pudrovou barvu, oblé a měkké tvary a zrcadla, které ke světu módy a kosmetiky bezesporu patří.

Unikátní řešení na míru

Na míru jsme vytvořili unikátní světelné lightboxy, které jsou umístěné v průhledech a exponovaných místech interiéru. Na prosvětlených kvádrech není vidět žádná nosná konstrukce, fotografie natisknuté na speciální látku tak tvoří elegantní doplněk. Dalším šperkem a krásným detailem jsou například kouřová zrcadla, která vytváří luxusní vitrínu na parfémy jejichž lahvičky vypadají jako malá umělecká díla.

Vytvořili jsme kanceláře, které i bez uvedení společnosti říkají – tady je doma krása a kosmetika. Jaká je zpětná vazba ale přímo od zaměstnanců? Jsou kanceláře opravdu takové, jaké vám je tady popisujeme? Čtěte příští týden archicraft blog!

Prohlédněte si celou realizaci kanceláří L'Oréal!!