Kanceláře pro mezinárodní agenturu III.

Největší úspěch pro architekta je spokojený klient nebo uživatel kanceláře. Přečtěte si, co o nových kancelářích Dentsu říká marketingový ředitel Michal Majnuš, který kanceláře využívá každý den.

Co vedlo Dentsu ke stěhování? Jaké byly požadavky na nové prostory?

Hlavním podnětem ke stěhování do nových prostor bylo spojení Dentsu Aegis Network se skupinou Adexpres Group. Díky této akvizici narostl počet zaměstnanců na více než 250 a nebylo možné spojit oba týmy do existujících kanceláří. Jelikož byly oba týmy postavené na trochu odlišných kulturních základech – původní Dentsu byla klasická offline mediální agentura, Adexpres zase progresivní punková digitální agentura, hlavním požadavkem na prostor bylo propojení obou týmů. I proto jsme se rozhodli dvě podlaží nové budovy spojit červenými schody, které nás symbolicky propojily, a zároveň společně s prostornou jídelnou vytvořily jakési auditorium pro společná setkávání, prezentace nebo školení.

Splnila práce studia ateliéru archicraft a Vrtiška&Žák vaše očekávání? Jak hodnotíte nové kanceláře?

Myslím, že splnila nad očekávání. Kanceláře patří mezi naši hlavní dominantu, která sklízí obdivné reakce od každého, kdo nás v Holešovicích navštíví. I proto je velmi intenzivně využíváme k propagaci a externí komunikaci.

Máte v kanceláři nějaký oblíbený prvek nebo kout?

Jednoznačně červené schody (o těch jsme psali zde). Tento prvek je vlastně první dominantní věc, kterou člověk zaznamená, když do kanceláří vstoupí. Jako druhý prvek bych vypíchl trochu netradiční barevné schéma – intenzivní červená barva v kombinaci s černou a šedou. Ačkoliv se na první pohled zdá docela intenzivní a temná, i po čase zaručuje dostatečný světelný komfort. Jako třetí zásadní věc bych vyzdvihl opravdu velkorysé rozložení kanceláří, díky kterému má každý zaměstnanec dostatek prostoru nejen na svém pracovním místě, ale také ve společných prostorech.


Dvě dokončená rozlehlá podlaží pro více než 300 zaměstnanců společnosti Dentsu Aegis Network. Práce to byla dlouhá, tvrdá, zajímavá, a rozhodně stála za to. Děkujeme skupině Dentsu za příležitost k rozumně svobodné tvorbě.